زندگی من

آخرین روز فرجه

جمعه, ۱۵ دی ۱۳۹۶، ۰۵:۲۶ ب.ظ
توی اخرین روز فرجه ها هستیم و من فردا امتحان طراحی هندسی دارم. تقریبا منبع رو خوندم و تموم کردم ولی یه ترس عمیقی تو وجودمه که این ترم مسخره‌ای که داشتم چجوری می‌خواد تموم بشه.
یک عالمه برگه‌ی تصحیح نشده‌ی ترکیبیات دارم که نمره‌هاشون رو باید تا اخر امشب ایمیل کنم. خسته ام و دلم می خواد دراز بکشم و سقف رو نگاه کنم و به هیچی فکر کنم. ولی اونقدر کار سر خودم ریختم که نمی‎تونم دراز بکشم و به چیزی فکر نکنم، حتی وقتی که خوابم خواب کار‌های نکردم رو میبینم.
امیدوارم فردا و پس فردا به خیر بگذره بعدش اوضاع یکم بهتر میشه. 
موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۶/۱۰/۱۵
ناشناس :)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی